نورهدایت
قرآنی و مذهبی

خواص متعدد زنجفیل

زنجبیل خواص ترموژنیک دارد؛ مواد غذایی ترموژنیک به خوراکی‌هایی اطلاق می‌شود که دمای بدن را افزایش می‌دهند و در نتیجه سوخت و ساز بدن را تحریک می‌کنند. به همین دلیل نیز به چربی‌سوزی کمک زیادی می‌کنند. زمانی که متابولیسم بدن بالا باشد چربی‌های بیشتری می‌سوزاند، کاری که فقط با رژیم گرفتن امکان‌پذیر نخواهد بود.

علاوه بر این زنجبیل برای هضم غذا مفید است. به خاطر اینکه می‌تواند حرکات مواد غذایی را در معده و روده‌ی کوچک کنترل کند. زمانی که هضم غذا به راحتی و درستی انجام می‌گیرد می‌شود ساده‌تر لاغر شد. یعنی بدون تحمل دل درد، گاز معده یا نفخ و غیره.

چای زنجبیل درمانی خانگی و بدون عوارض برای سرما خوردگی است که علاوه بر درمان سرماخوردگی در تسکین علائمی مانند خارش گلو وگرفتگی بینی تاثیر ثابت شده‌ای دارد. زنجبیل باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود و به بدن شما کمک می‌کند تا توان بیشتری برای مقابله با سرماخوردگی داشته باشید.

البته چای زنجبیل با خاصیت درمانی کامل برای سرماخوردگی ترکیبی از زنجبیل، پودر یا چوب دارچین میخک و عسل است. عسل دارای اثر تسکین دهنده است و خارش گلو را آرام می‌کند. اگر از مشکلات سینوس هم رنج می‌برد حتما میخک را به این ترکیب اضافه کنید چرا که عسل و میخک در کنار هم تاثیر آرامش‌بخش فوق‌العاده‌ای برای بازکردن راه‌های سینوس و بینی دارند. همیشه سالم وتندرست باشید. غلامرضا ایمانی

 



ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1395برچسب:, :: 8:25 :: توسط : غلامرضا ایمانی

سلام سلامی به گرمی آفتاب تابستان-به گرمی مرداد-به همه دوستان- عزیزانی که با پیامها شون  به ما قوت قلب میدن و ما را شرمنده محبت خود میکنند- تأخیر طولانی مرا ببخشید بعلت مشکلات عدیده ای که پیش آمد نتونستم وبلاگ را به روز کنم. ازخداوند  میخواهیم که ما را در  این مسیر یاری کند.انشالله.      اردتمند همه دوستان و همراهان              غلامرضا ایمانی


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1395برچسب:, :: 8:13 :: توسط : غلامرضا ایمانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شمیم هدایت و آدرس gholamreza imani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 21929
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


403