دلنوشه
نورهدایت
قرآنی و مذهبی

بدون مقدمه

بعضی وقتا هر انسانی یک حال وحسی پیدا میکنه که برای دیگران قابل درک نیست پس قابل گفتن هم نیست،چون فضای معنوی ودرونی هر فردی مخصوص اوست ولی گاهی دربین این فضاها ،فضای مشترکی وجود دارد.که دیگران هم می توانند آن را درک کنند.

ما انسانها الان با توجه به این شرایطی که نسبت به اجدادمان داریم.(علم-تکنولوژی-امکانات فراوان و....) در دنیای زندگی می کنیم که پر ازپیچیدگیهاو زیبایهای فراوان خلقت است. و توانسته ایم راز ورمزهای فراوانی ازخلقت متنوع موجودات عالم چه زنده وچه بی روح را پیدا کنیم،که همگی نشان از قدرت خالق توانای عالم است.و از اینجا به شکوه وعظمتی که در این عالم وجود دارد.پی ببریم،ببینیم دنیا با چه زیبایی خاصی توسط معمار بزرگ عالم ساخته وپرداخته شده .ولی افسوس که ما پنجره های دلهامون بسته ایم وفقط به دنبال هوا وهوسهای بی فایده خود رفته ایم که نه خیر دنیا را دارد نه خیر آخرت.چرا دنبال خوب دیدن. خوب شنیدن. ودر یک کلمه خوب زندگی کردن نمی رویم .واین مستلزم انسان بودن است.چرا از هزاران سال تا به کنون ما با وجود این همه هادی و رهنما راه را پیدا نکرده ایم .وهنوز در جهل مرکب مانده ایم.وهنوز در جای جای این عالم ظلم بی عدالتی و....توسط این کامل ترین موجود اتفاق می افتد......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, :: 10:18 :: توسط : غلامرضا ایمانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شمیم هدایت و آدرس gholamreza imani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 22468
تعداد مطالب : 210
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


403